De student geeft een heldere omschrijving van de initiële vraag (voor wie je waarde creëert, waarom en wat) en heeft deze doorvertaald naar de projectdoelstelling. De student laat zien dat het opgeleverde eindwerk voldoende bruikbaar is.
De student geeft een overzicht van de stakeholders, hun belang en invloed en betrekt dit in de besluitvorming en/of in zijn handelen.
De student onderbouwt welke relevante (inter)nationale factoren (macro-, meso-, micro-) op het project van invloed zijn en betrekt deze factoren in de besluitvorming en/of in zijn handelen.
De student geeft aan hoe duurzaamheid een integraal onderdeel is van het project. De student omschrijft de waarde van het project in duurzame EN commerciële termen
Deelcompetentie 1:
Waarde gecreëerd of zomaar wast gedaan? Wat was het projectdoel en wat is de status?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Bewijstukken DC 1:
Deelcompetentie 2:
Stakeholders, enkel goed in kaart gebracht of ook echt erbij betrokken?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Bewijstukken DC 2:
Deelcompetentie 3:
Micro, macro en meso omgeving. Wat is het en hoe heb ik het verwerkt in dit project?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Bewijstukken DC 3:
Deelcompetentie 4:
Duurzaamheid? In de autosport? Dat is duur en kan niet! Oh dat zal ik eens gaan uitzoeken dan!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.